Przeprowadzamy analizy oraz tworzymy raporty według indywidualnego zapotrzebowania przedsiębiorcy. Współpracujemy z instytucjami rządowymi, pozarządowymi oraz ekspertami przy publikacjach i opiniach. Bazujemy na sprawdzonych źródłach statystycznych.

Informacje, Analizy, Raporty

Na wymienionych poniżej kierunkach zagranicznych mamy silną pozycję biznesową oraz społeczną:

  • Przygotowujemy raporty marketingowe na temat rynków zagranicznych w ujęciu branżowym,
  • Opracowujemy analizy dotyczące możliwości rozwoju eksportu do poszczególnych krajów,
  • Dostarczamy informacje o sytuacji finansowej głównych konkurentów na rynkach zagranicznych
Korzyści ze stosowania raportów handlowych
  • Przygotowujemy raporty marketingowe na temat rynków zagranicznych w ujęciu branżowym,
  • Rekomendowane we współpracy z danym partnerem handlowym,
  • Ułatwiają podejmowanie ważnych decyzji biznesowych,
  • Stanowią doskonałe źródło bezstronnej oceny stabilności i kondycji finansowej firm,
  • Podnoszą bezpieczeństwo transakcji handlowych,
  • Pomagają w weryfikacji potencjalnych kontrahentów,
  • Stanowią podstawę do podejmowania decyzji o warunkach współpracy z nowymi partnerami,
  • Dają wsparcie podczas negocjacji handlowych,
  • Dostarczają informacje o konieczności szybkiego podjęcia działań windykacyjnych.
Poszukiwanie finansowania projektów

Zespół Instytutu składa się z osób posiadających doświadczenie w pozyskiwaniu finansowania projektów z środków krajowych i zagranicznych. Po konsultacji potrzeb z zainteresowanymi podmiotami przedstawiamy zindywidualizowane możliwości dotacyjne, pożyczkowe, leasingowe oraz inne tego typu instrumenty, ukierunkowane na osiągnięcie zamierzonych celów i rezultatów.

Obsługa inwestorów

Rynek inwestycyjny każdego kraju charakteryzuje się swoją własną specyfiką. Mając tego świadomość, że zapoznanie się ze wszystkimi niuansami danego rynku jest czasochłonne wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i jako eksperci lokalnego rynku inwestycyjnego wraz z kontaktami samorządowymi i biznesowymi pomagamy inwestorom zagranicznym wejść na polski rynek oraz polskim inwestorom na rynki zagraniczne.

Doradztwo inwestycyjne
  • Przygotowanie pakietów informacyjnych
  • Opracowanie informacji o zachętach inwestycyjnych
  • Przygotowanie ofert nieruchomości inwestycyjnych
  • Przeprowadzanie audytów nieruchomości
  • Konsulting lokalizacyjny
  • Organizacja spotkań B2B
  • Udzielanie wsparcia w kontaktach z administracją
  • Organizacja szkoleń
Misje Handlowe

Misje gospodarcze są bardzo dobrą okazją do podjęcia wielu działań, dzięki którym firma może przygotować fundament pod wejście na nowy rynek. Misje są najtańszą bezpośrednią formą docierania do odpowiedniego partnera biznesowego w naturalnym miejscu jego działalności i pozwalają na zapoznanie się nie tylko z jego możliwościami, ale i naturalnym otoczeniem biznesowym i prawnym.

Podczas misji gospodarczych, organizowane są spotkania B2B. Są to bezpośrednie spotkania uczestników misji gospodarczych, odbywające się w krajach docelowych z zaproszonymi potencjalnymi partnerami handlowymi. Podczas nich odbywa się prezentacja ofert eksportowych uczestników misji w obecności wszystkich zaproszonych gości, a następnie przechodzi się do indywidualnych rozmów.

Celem misji gospodarczych jest:
  • Pomoc w nawiązywaniu współpracy z partnerami zagranicznymi,
  • Inicjacja oraz poszerzenie kontaktów handlowo–gospodarczych poprzez wizyty w siedzibach zagranicznych firm,
  • Uzyskanie informacji na temat środowiska biznesowego, warunków jego funkcjonowania i wymagań jakie należy spełnić by stać się jego częścią,
  • Rozpoznanie rynku, dające możliwość lepszego dostosowania się do potrzeb i oczekiwań potencjalnych klientów,
  • Poznanie profilu nabywcy, który jest zbiorem kluczowych informacji, pozwalających lepiej zrozumieć sytuację i oczekiwania klienta docelowego.
  • Organizacja szkoleń
Misje indywidualne:

Niewątpliwie, indywidualne misje gospodarcze są o wiele bardziej korzystne niż te zbiorowe. Przede wszystkim są one dopasowane do potrzeb poznawczych przedstawiciela danej branży, przez co stają się usługą spersonalizowaną. Przygotowuje się je w sposób bardzo drobiazgowy, zwracając szczególną uwagę na trafny dobór przyszłych kontrahentów, aby nawiązane w trakcie misji gospodarczej znajomości w przyszłości miały szansę stać się trwałymi relacjami handlowymi. 

Indywidualne misje gospodarcze są usługą skierowaną głównie do małych i średnich przedsiębiorców, które dzięki nim mają możliwość uczestnictwa w wybranych targach lub wystawach, jak również mogą wziąć udział w zorganizowanych spotkaniach biznesowych.

Etapy Współpracy:
  • Stworzenie portfolio/prezentacji firmy
  • Identyfikacja potrzeb firmy oraz potencjalnych klientów 
  • Identyfikacja osób decyzyjnych i kontakt z nimi
  • Wysyłka prezentacji firmy/produktów mailowo (format pdf, power point), wysyłka wzorów, próbek, przykładowych produktów (na życzenie klientów)
  • Ponowny kontakt telefoniczny w celu uzyskania opinii o ofercie Zleceniodawcy i ustalenie poziomu zainteresowania
  • Organizacja spotkań z firmami, które chcą nawiązać współpracę z polskim partnerem
  • Przesłanie Zleceniodawcy raportu na temat firm, z którymi odbędą się spotkania
  • Ułożenie harmonogramu spotkań, zorganizowanie wyjazdu (rezerwacja hoteli, organizacja logistyczna)
  • Wyjazd asystentki/tłumacza wraz z osobą reprezentującą firmę na spotkania z umówionymi kontrahentami.

Sprawdź jak współpracujemy z Administracją lub Edukacją